Vrací se

Změnili jste názor?

Chceme, abyste byli se svým nákupem spokojeni.

Máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od okamžiku, kdy obdržíte zboží. Tak je tomu podle zákona o smlouvách uzavíraných na dálku a smlouvách uzavíraných mimo obchodní prostory (SFS 2005:59).
Vy jako spotřebitel jste zodpovědní za vrácení zboží a za jeho správné zabalení, aby mohlo být odesláno.

Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy se nevztahuje na všechny produkty. Pokud se právo na vrácení neuplatňuje, je to uvedeno v popisu výrobku při jeho objednávce. Příkladem takového zboží může být specializované zboží, zboží s krátkou dobou trvanlivosti nebo citlivé zboží.

Jak to děláte?

Začněte tím, že nás kontaktujete na adrese allafröer.se e-mailem nebo poštou. Potřebujeme číslo a název objednávky a informaci o tom, zda chcete zapařit celou objednávku, nebo jen její část. Jedná se o formulář pro odstoupení od smlouvy, který nám postačuje k tomu, abychom zajistili, že jako spotřebitel splníte požadavek Švédské spotřebitelské agentury na jasné sdělení vašeho rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
Pokud byste nám chtěli zaslat vysvětlení, proč jste změnili názor, abychom měli možnost se zlepšit, budeme rádi, ale není to podmínkou.
Váš kontakt pro zrušení objednávky nám musí být zaslán do 14 dnů od obdržení zásilky.

Adresa pro vrácení zboží je

Společnost Ideladan AB
Kranbalksgatan 4CE
72138 Västerås

Jakmile zásilku obdržíme a ujistíme se, že je v původním stavu, připíšeme vám platbu na účet.

Stížnosti

Naším cílem je prodávat výrobky nejvyšší možné kvality. Někdy je však výrobek špatný. Pokud máte stížnost, kontaktujte nás a sdělte nám, v čem je problém. V první řadě vám položku vyměníme nebo opravíme, ale pokud ji nemáme nebo pokud se domníváme, že pro vás nebude užitečné, abyste obdrželi náhradu nebo abychom ji opravili, můžeme položku odkoupit. Chceme jen spokojené zákazníky, ale pokud nastane situace, že se na právu na reklamaci neshodneme, budeme se vždy řídit doporučením ARN.

Manage cookie settings